söndag 4 januari 2009

Jag har fått en utmärkelse!

Jag har fått en jättefin utmärkelse. Jag fick den från Lilla Gryn. Tack så rackarns mycket!

Nu é bollen hos mig att utnämna 7 stycken bloggar som inspirerar mig. Både lätt o svårt på samma gång. Lätt då det finns så många bra att välja ibland. Svårt då det är så många som inspirerar! Men här kommer de nu av mig utnämnda bloggarna!

Kånkarong
Babushkadockan
ManMade
Gekko
Florin
GOBLIgobli
Naima's Design

Men med en utmärkelse följer ett ansvar...

Reglerna är:
1.De som mottagit Utmärkelsen ska lägga upp en bild på den.
2.Länka till den bloggare du fick den från.
3.Ge den vidare till sju andra bloggare och länka till deras sidor.
4.Lämna ett meddelande i deras bloggar, så att de vet att de fått utmärkelsen.

PS. Yrväder får ett hedersomnämnande då jag bara inte kunde utelämna henne helt....

4 kommentarer:

florin design sa...

tack snälla du! Nu måste jag ju sätta mig och klura på vilka som ska få en utmärkelse av mig...

Tack för utmrkelsen, fin kommentar på min blogg och för din inspirerande blogg!

Naíma´s sa...

Tack snälla :) Det betyder väldigt mycket för mig.

Kånkarong sa...

*bugar och bockar* :)

GOBLIgobli sa...

Tusen tack snälla du!! :-) Och bu för mig som inte svarat tidigare men ibland går tiden fortare än man tror...