fredag 2 januari 2009

God Fortsättning på Er!

Hittade det här hos Yrväder & Mustafa o snodde idén...

Årets plagg: Gynthers hängselbrallor. Älskar den här modellen o de går att variera i det oändliga. Vilket jag dock inte gjort ännu men till sommaren blir det av!

Årets upptäckt: Oh..det är så mycket. Har lärt mig så enormt mycket det här året, då det är mitt första riktiga syår!
Men som något kan väl nämnas:
* Hur lätt o kul det är att sy i trikå och velourtyger.
* Att hitta roliga tyger som gamla påslakan eller gardiner o sen förvandla till nåt fint!
* Overlock-maskin rules!

Årets bot och bättring inför nästa år: Att inte lova för mycket! Ägna mer tid med barnen o försöka att sy på kvällar o lediga stunder på helgerna. Att sy klart min kappa....

Årets roligaste: Alla komplimanger jag får för det jag sytt. Att se barnen växa o lära.

Årets tråkigaste: Att min sambos söta o supergoa mormor gick bort den 29/12.

Årets önskan inför nästa år: Att regga mitt namn HugOlle o skaffa FA-skattsedel, gå ner på halvtid o sen skaffa en systudio/affär/babycafé med Babushkadockan. Man kan ju alltid drömma...he he...

Årets mest inspirerande bloggare: Kånkarong, Naimas, Babushkadockan, Florin, ManMade, Gekko, Gobligobli med flera.

Ett Gott Nytt År önksar jag alla mina vänner, beställare o läsare!!

4 kommentarer:

Kånkarong sa...

Vad glad jag blir!

HugOlle sa...

De va så lite så! ;-) Älskar dina fina grejer! Särskilt byxorna med retrommönstrade fickor! Så fina!

Lilla Gryn sa...

Jag gillar din blogg och läser den gärna. Så därför har jag länkat till den och ger den/dig samtidigt en Award, hoppas det är ok med dig!!

God fortsättning!!

Naíma´s sa...

Tack så jättemycket! Känner mig jättestolt :)