onsdag 17 december 2008

Min sargade stackars maskin



Nu är det så att jag är "aningens" orolig att SoS Symaskiner inte tar emot min Janome Jubilee för inbyte trots deras ettårsregel att man kan byta upp sig o lägga mellanskillnad inom ett år. Jag har ju det trångt där jag syr så den har fått sig några törnar av saxen då jag flängt med den då jag klippt av trådar etc. Inte snyggt!! F-n att man ska va så slarvig. Vad tror ni tar de emot maskinen? Den funkar som vanligt det är bara det yttre som e som det e! Ooooroolig! Vill ju byta upp mig (se föregående inlägg).

Som tröst om de nu inte tar emot maskinen, så kommer iaf Evolve'n snart flytta hem till mig då jag fick ett bra pris på den. Men sniken som man e så vill man ju ha båda maskinerna!!

Babushkadockan vad säger du..som e expert?!

1 kommentar:

Mallaching sa...

Ja är ju absolut ingen expert... men det där kan väl inte göra nåt?! Eller har dom inga skrivna regler nånstans om vad som gäller...? så himla kul med nya maskiner!