tisdag 12 augusti 2008

Snäll bror o snälla grannar...


...e nåt som alla borde ha!

Min söte supersnälle bror tröck upp plast (pvc?) med mina nya loggar på för haklappstillverkning. Gissa om jag blev glad!!

Sen ikväll kom min snälle granne förbi med ett underbart blommigt retrotyg. Antagligen ett gammalt överkast. Ganska tjockt men ändå mjukt. Passar super till ett par vinterbyxor till lillplutt.

Har även ett annat fint tyg i gömmorna från ytterligare en annan snäll granne.

De ska båda få ett varsitt verk skapat i respektive tyg.

Gulle er!!

2 kommentarer:

prickig design sa...

Vad fin "pvc"(?)!! Kul med din logga som va riktigt snygg den med! Har kollat runt lite hos dig och gillar dina grejor! Lycka till med kappan!=o)

HugOlle sa...

He he ja jag vet ju inte vad det är för material exakt. Förhoppningsvis inte PVC då det inte är det mest miljövänliga...

Tack för komplimangerna! :-D Sånt värmer...