onsdag 6 maj 2009

Doptavla Hugo

Började med detta bryderi...jag menar broderi..... i höstas förra året. (Jag vet...jag har torr humor!) Det har inte varit prioriterat utan kommit fram lite då och då. Men i påskas fick jag upp ångan och satt sen både på resande fot samt på kvällarna o broderade för fulla muggar. Fulla muggar i min mening = lååångsamt, då jag inte broderat så mycket i mina dagar. Detta är mitt första riktiga färdigställda broderi sen syslöjden typ. Har även på börjat en doptavla i samma format till Olle.

Inköpt: Nedlagd sybutik i Hagsätra
Utgivare: Idéna
ID: 006.7108 Dopminne "Pojke"

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Hejsan vännen!
Hoppas att allt är bra. Vad duktig du är såå fin doptavla du gjort!Må så gott!
Kram Ulrika

Helena sa...

Jättefint broderi! Jag införskaffade ett när äldsta dottern föddes och har aldrig fått det färdigt... (Hon är nu 12,5 år!) Någon gång kanske det kan bli färdigt.