onsdag 12 november 2008

Brokiga


Gick förbi Åhléns en sväng idag o höll på att svimma av förtjusning när jag hittade Stina Wirséns underbara brokiga barn på metervara! Höll sen på att svimma igen när jag såg priset! 450 kr/m. Men det är ju bara sååååå fint! VILL HA! Man kan ju kanske köpa en rapport iaf o använda som applikationer på tröjor! Min son Hugo älskar hennes böcker, och jag med för den delen. Till nästa löning kanske. Det fick bli två meter av det här tyget istället. Ett riktigt fint fynd för ynka 39 kr/m som de sålde ut på Åhléns då det är ett utgående tyg.

1 kommentar:

AMDAdesign sa...

Ja det blev lite sytt i veckan hihi ändå har jag ju inte bloggat om allt än, orkar inte fixa med bilderna =S
Men de barnen är ju så härliga...mindre härligt var väl priset =(
Gillar trikån med blommor som du hade sytt bodyn i med =)