torsdag 2 april 2009

Min Vår Swap till Fnix


Jag fick som sagt det ärade uppdraget att skicka min swap till Fnix - arrangören av det hela. Så det var ingen överraskning för henne vem hon skulle få ifrån. Så istället för att lägga pengar på porto så blev det en hemlevereans då hon bor nästgårds. Tack för fikat Fnix! Det var jätte kul att träffas. Hoppas du får ha godiset ifred.... ;-)

Mitt paket innehöll:
  • 1 m blommigt bomullstyg
  • Mönster på klänning 1 år från Stoff & Stil
  • 1 Cartoon T-shirt till Adde i stl 104
  • 1 klänning sv/vit prickig med rosa kanter till Ida i stl 80
  • 1 påse Salt & Blandat (Big Size)
  • 6 tuber fönsterfärg
  • 1 kit för att göra ett eget armband (Ull/Tovning)
  • Rosa Tovnings Ull
  • 1 haklapp
  • 1 napphållare
  • 1 sagobok
  • 1 Tom & Jerry tidning med leksak
  • Glasspengar till Adde & Ida

3 kommentarer:

Doris_Assar sa...

Vilket toppenpaket! Fina saker och extra kul med glasspengarna..hahaa.. det skulle jag också vilja ha ;-)

Cecilia & Busiga ungar sa...

Halloj. Jag har en utmaning till dig på bloggen...hoppas vi ses i helgen....när/om du ska dit??

Helena sa...

Vilket fint paket du skickade!