fredag 5 september 2008

Fy fan för tvättstugefascister!!

Kommer ner i tvättstugan 10.29 (tvättiden slutar 10.30) för att hämta innehållet i min maskin, och blir genast påhoppad av tantajävlen i lägenhet 524 som med multum attityd i rösten säger 'klockan är 10.31 o du har inte ens bokat tvätttiden! ' 'Det är säkert du som aldrig städer efter dig här heller!´ Fy fan säger jag bara. jag torkar o sopar o fixar efter alla andra UTAN att gnälla om det... Fine jag hade inte bokat tiden men fick inte ens en syl i vädret för at säga oj då förlåt e maskinen inte klar (den tog längre tid än angivet på displayen). Nä utan man får sig en skopa av ALLT! Dessutom kläcker hon ur sig ! 'Vem tror du att du e drottningen av Saba eller?!' Jävla fascist fasoner säger jag bara. Skaffa dig ett liv kärringjävel!! E så förbannad så jag skakar!!!!!

2 kommentarer:

Babushkadockan sa...

Jag säger då det, småpåvar och terroristtanter...

Anonym sa...

Gud va jag skratta åt det där...jag vet precis hur det är. Tanterna tror att de äger stället..och är min anledning till en egen tvättmaskin efter 3 års terror..en STOOOR styrkekram! Hoppas du inte träffar henne igen..be henne skaffa ett liv..