fredag 13 februari 2009

Alla hjärtanspresent till Mia




En av mina absolut bästa vänner fyller år på självaste Valentindagen. Så imorrn ska jag på födelsedagsmiddag hos henne. Ja ja, jag vet man kanske skulle fira den med sambon....men vi e inte så romantiska av oss. O det var verkligen alldeles för länge sen jag träffade Mia. Och en present måste hon ju få..så det blev en ny favorit i repris. Ett pannband med matchande handledsvärmare. Jag passade även på att sy ett åt mig också..när jag ändå var igång. Att namnlappen hamnade upp o ner på hennes pannband..bjuder jag på..

Tyg: Svart fleece: IKEA-filt, Velour: Kalikå, Prickig trikå: Jonic Textilimport Mönster pannband: Eget Mönster handledsvärmare: Modifierat Svenska mönster

2 kommentarer:

Anonym sa...

Syhemliskompis!
Jag undrar lite hur våren ser ut där du bor och när den börjar? Brukar du och dina barn göra något speciellt på våren?

HugOlle sa...

Oohhh vilken svår fråga. Valborg brukar ju inledas med regn o rusk o kanske slask. Skulle tro att våren börjar i april nån gång. Om solen kommer fram så är vi ute med barnen så mycket som möjligt. Är det ruskprick väder blir det en bra film på tv/dvd eller så leker de med bilar eller lego.