torsdag 10 juli 2008

Elefanternas intåg


Glad i hågen fick jag gå o hämta ut mitt fin fina paket från Jofotex. Elefanterna är sååå fina. Beställde även gul velour och svart interlock. Tyckte det var kostigt att interlocken kostade lika mycket som elefanttyget dock. Sen frakt på 160 kr. Dyrt kalas....

Men lyckan blev kortvarig...

Jag köpte även två stycken tvillingnålar på Söders Tyger till stretchtyg samt nya trikå-nålar. Men när jag skulle plocka fram dem o prova lite så är den lilla papperspåsen puts väck. Köpte även solglasögon som var på vift. Hittade dem i Hugos rum. Men nålarna är BORTA! Satans j-vla h-vete. De kostade ju ändå 45 kr st så där försvann 135 kr ut i tomma intet. Bajskorv!! (som Hugo brukar säga). Orkar f-n inte till stan igen imorrn o köpa nya....

2 kommentarer:

á Yeliqa sa...

Grattis till dina nya tyger :) Jag har också idag varit och hämtat ut lite elefanter på posten så nu ska de bara in en sväng i maskinen innan jag sätter fart :)

Hoppas att nålarna snart kommer fram

HugOlle sa...

Jag har hittat nålarna... :-D Längst ner i blöjfacket i skötväskan... Puh!