fredag 10 juli 2009

Mina P.I.F.-ar är skickade!

Ja egentligen skickade jag dem i helgen som var. Hoppas ni fått dem tjejer... De fick ett varsitt Saxhölster. Sydde några till av bara farten. Kan vara bra att ha som present i framtiden. De fick även med band o knäppe givetvis (ej med på bild dock.)

Mönster: Svenska Mönster

Den här fick Zion
Tyg: IKEA

Den här fick Pennysson. (Förlåt att prickarna blev lite olika på resp. ficka.)
Tyg: Almedals (tror jag) tygstuv från Tygvaruhuset

En extra...
Tyg: Åhléns

En extra till....
Tyg: Stoff & Stil

O slutligen min egen som var den första jag gjorde.
Tyg: Fynd från Tradera

7 kommentarer:

od Andulky sa...

Wow vilka snygga!! Vilken bra PIF!

Zanna sa...

Jag fick min häromdagen! Tack så jätte mycke!!!

Zanna sa...

Jag fick min häromdagen! Tack så jätte mycke!!!

Fangoria sa...

Jätteläckra, tänk att det finns så mycket roligt man kan sy!

Anonym sa...

Smarriga! Det är kanske nu man angrar att man inte hängde pa din PIF.... ;)

Pennysson sa...

Tack för saxhölstret! Kommer att leka Lucky Look varje gång något ska klippas till numera!

Marie Stenbeck sa...

Heeeej!
snubblade in på din blogg i min jakt på saxhölster till min kollega. Du hade inte kunnat sy två fräcka på beställning anpassade till frisörer?? : )

Tacksam för svar. Min mejladress är marie.stenbeck@telia.com