torsdag 12 september 2013

Minibyrå

Long time see!
Nu är det slutpausat här på bloggen.
Barnafödandet är klart o likaså flytten till nya villan i Gnesta.
Har nu fått ett alldeles eget stort hobbyrum där jag fått inreda som jag vill.
Gamla möbler har piffats o vägg tapetseras med mera. Det är så otroligt roligt!!
Här kommer några av de projekt jag gjort klart hittills.
Jag vet att detta egentligen är en syblogg, men det skadar väl inte att göra om den till en kreativitets blogg istället.

Först ut - Minibyrå


Köpte 8 st minibyråer från Panduro som jag limmade ihop till en stor 48-lådors minibyrå.


Målade stommen vit... 


och sen lådorna i enfärgat limegrönt och rött samt tapetserade resterande.


Botten på lådorna piffades med superpraktiskt o fint klisterbart hyllpapper från Tiger (Liljeholmsgallerian).

Imorgon kommer mera om mitt pysselrumsinredande... Håll ut! :D

Inga kommentarer: