tisdag 28 februari 2012

Sambeställning - Michas Stoffecke

Nu gör vi ett andra försök att sambeställa från Michas Stoffecke. I januari så fanns ju inte alla tyger inne. Men nu har de fått in klövertyget med mera igen. Så hör av er till mig senast nu på söndag den 4/3 om ni vill sambeställa. Vissa av tygerna finns ju hos Kameleont design. Men inte alla och man sparar ca 20 kr/m att köpa direkt från Michas. Ju fler som sambeställer desto lägre blir frakten så klart.

Här är några exempel på vad de nu har i lager.



Maila en sammanställning samt kontaktuppgifter till:
hugolle@comhem.se alt. annakristina@wikman.com

6 kommentarer:

Linda sa...

Så typiskt att jag inte sett detta innan!! Var inne och kollade på tyger idag hos michas, men fasiken alltså, portot är inte att leka med!!!
Aja, nästa gång du beställer, ifall du kommer ihåg. kontakta mig på teoretisk.blogg@gmail.com, så är jag med på en beställning! :)

HugOlle sa...

Jag har inte beställt nåt ännu. Måste vänta på nästa lön visar det sig. Så säg till om du fortfarande är intresserad.

Linda sa...

Har mailat till dig för ett tag sedan :) Skickade med en liten sammanställning på det jag ville beställa :)

HugOlle sa...

Hej Linda,
Förlåt att jag inte svarat. Har sett ditt mail. Har haft lite i min att-göra-påse på sistone. Svarar dig inom kort. :D

Marie sa...

Vilka läckra tyger! Ska bli spännande att se vad du ska göra med dom!

Ha det gott!

Linda sa...

Det är okej, men jag skulle behöva veta ifall du har tänkt beställa eller inte, köper tyger på annat håll annars :)