söndag 21 september 2008

Fyrtal i korgar

Sambons brorsa fick en sån här korg i present (vit med grenar) för ett tag sen och ville ha 3 st till att ge bort i present. Han beställde en svart, en vit och en röd. Dvs tre stycken. Men det blev 4 då jag inte kunde hålla fingrarna borta från det fina husvagnstyget som jag fyndade på Nisses i Rockhammar för 25 kr metern. Hoppas han vill ha alla fyra, annars kan jag alltid behålla en inga problem! Min favorit e den svarta. Svampkorgen blev fin den med.

Lärdom: Att sy sömmen på den sida som ska synas då den alltid blir aningens fulare på avigan.

Mönster: Stoff & Stil
Tyg. Husvagnstyg från Nisses i Rockhamamr, övriga Åhléns

2 kommentarer:

á Yeliqa sa...

Jättefina korgar :) Förstår varför han gjorde en beställning :D De kommer att bli uppskattade presenter kan jag gissa :)

Anonym sa...

Oj va fina! Du är duktig du!